środa, 28 lipca 2010

Bez obijania się

Taka brzydka pogoda... Nic się człowiekowi nie chce. Albo są upały albo powodzie. Nie mogłoby być normalnie?

Wracając do tematów robótkowych. Żeby nie było że przez pół roku nic ie robiłam tylko się leniłam pokaże to co przez ten czas zrobiłam.

Kobietka i inicjały są elementem ozdobnym warsztatowego fartuszka, w których chodzimy w szkole kiedy mamy warsztaty tzn. szyjemy.

Miś TT
Króliczek
I para, która w sobotę wyszła spod mojej ręki.
Jest wyszyta na bardzo drobnym płótnie.

2 komentarze:

Beacik pisze...

Hmm mogę się uśmiechnąć o wzór tej pary?:) Mój email betilol17@tlen.pl Śliczne prace. Pozdrawiam:)

Gośka pisze...

Przepiękne...szczególnie króliczek i para. Haft nr jeden zdumiewa precyzją wykonania. Czy całość to haft, czy też powstał na jakimś nadruku? Pozdrawiam serdecznie
http://zyrafowo.blox.pl/html

Prześlij komentarz